Partner portalu
Zobacz agendę Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2020 XII FRSiH 2019 fot. PTWP

Zobacz agendę Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2020

Amerykański filozof William James powiedział, że wielkie niebezpieczeństwa i kryzysy pokazują nam, o ile większe, niż przypuszczaliśmy, są nasze rezerwy. Właśnie o rezerwach, tkwiących w polskim przemyśle spożywczym będziemy rozmawiać podczas XIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu. W rozmowach z ekspertami i wizjonerami rynku będziemy inspirować do poszukiwania rozwiązań, które są skuteczne i dają szansę na ucieczkę do przodu. Zapraszamy!

Autor: horecatrends.pl Data: 07 października 2020 15:31

W agendzie:

3 listopada 2020 r.
Sesja inauguracyjna | Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej 

• Nowa rzeczywistość branży spożywczej – jak szybko dopasować się do zachodzących zmian?

• Czy kryzysy wzmacniają? Jak COVID-19 umocnił sektor produkcji żywności? Co zdemaskowała pandemia?
• Czego realnie potrzebują i będą potrzebować producenci żywności i jej konsumenci?
• Trendy i formaty, które zdały egzamin w trakcie lockdownu. Skuteczne zarządzanie ofertą
• Szybki szturm na online – sprzedaż, komunikacja, marketing
• To nie jest koniec świata, to tylko kryzys! Czeka nas ewolucja zachowań konsumenckich, a nie rewolucja?
• Nie ma odwrotu od innowacji i nowych trendów. Które są najbardziej wyraźne
 

Eksport w czasach lokalności i nowych reżimów bezpieczeństwa

• Jak (na nowo?) zbudować zaufanie odbiorców?
• Scenariusze dla eksportu żywności
• Lokalność i bezpieczeństwo – nowa waluta eksportowa
• Polski sukces w eksporcie, mimo rosnących kosztów i pandemicznych reżimów
• Stop protekcjonizmowi! Bądźmy obrońcami swobód i wolnego rynku UE!
 

2020 – rok zmian czy stagnacji? Nowy impuls w konsolidacji branży spożywczej

• Fuzje i przejęcia – wielki lockdown
• Czas łakomych kąsków? Kogo osłabiła pandemia, a kto nabrał apetytu?
• Przejęcie i co dalej? Wyzwanie dla managerów
• Wielka konsolidacja wciąż przed nami. Prognozy na 2021 r.
 

Zarządzanie w „zdalnych” czasach. Wyzwania liderów

• Zdalne zarządzanie, stacjonarna produkcja
• Marzec 2020 – czas błyskawicznej rewolucji. Wielki test managerów i dyrektorów produkcji
• Nowe formy komunikacji i metody zarządzania zespołem
• Zaradny jak polski przedsiębiorca. Przyzwyczajony do kryzysów z każdym da sobie radę
• Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej
• Potrzeba cyfryzacji, znaczenie informacji dla rozwoju firmy i rynku

Kondycja branży mięsnej – kto stracił, kto zyskał?

• Lockdown, ASF, czarny PR – wyzwania branży mięsnej AD 2020
• Branża mięsna doczekała się showroomów: koncepty restauracyjne, współpraca z szefami kuchni, sklepy mięsne
• Roślinne zamienniki, przekąski Ready-to-Eat – nowy pomysł na produkty z mięs
• Zrównoważony rozwój, jakość, tradycja – mocne trendy rozwoju branży
 

Krótkie łańcuchy dostaw – zmiana, która przedefiniuje logistykę

• Logistyka jutra – na nowych zasadach
• Blisko, lokalnie, bezpiecznie – krótki łańcuch dostaw poszukiwany
• Wyzwania menedżera w dobie postcovidowej produkcji
• Logistyka w trybie home office. Wyzwanie – cyfryzacja i nowe technologie
 

Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)

• Wyzwania producentów słodyczy, przekąsek, alkoholi
• Wejście do internetu – największe marzenie producentów alkoholi
• Zdrowie i słodycze – czy na pewno wrogowie?
• Odrobina luksusu – produkty premium zdały egzamin podczas lockdownu
• Crafty – nowe pojęcie rzemieślniczości
• Celebryci potwierdzają „moc“ marki 
 

Mleczarstwo – branża, która nie może się „zatrzymać”

• Branża mleczarska przeszła Covid-19 prawie bezobjawowo. Ocena II i III kwartału
• Podążać za nowymi trendami i stylami odżywiania
• GMO, bez laktozy – wielkie „ściemy” marketingowe?
• Utrzymanie bezpieczeństwa i stabilności w eksporcie nadwyżek kluczowe dla całej branży
• Branża mleczarska a zielone regulacje UE. Czego powinni spodziewać się rolnicy i przetwórcy?
 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.