Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, wystąpił w serii filmów promujących akcję lojalnościową Netto - informują Wirtualnemedia.
Mistrzowska akcja w Netto” to już kolejna edycja programu lojalnościowego dla klientów sieci handlowej Netto. Tym razem, wszystkie osoby, które w terminie od 7 września do 24 grudnia 2020 r. dokonają zakupów za kwotę 25 zł, otrzymają do 67 proc. rabatu na profesjonalne garnki i patelnie z kolekcji MasterChef, dostępne w sieci handlowej Netto.
W ramach promocji akcji powstała seria filmów kulinarnych, do udziału w których zaproszono kucharza, zwycięzcę szóstej edycji programu MasterChef. Mateusz Zielonka, znany jako „Surfer”, dzieli się w nich swoją kulinarną wiedzą i prezentuje przydatne porady oraz przepisy na proste i smaczne potrawy.
Więcej na Wirtualnemedia.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości